torsdag 2 juni 2011

Det krävs en trebarnsmor...

... för att klara av vissa saker.
Jag VET att jag aldrig skulle klarat av förberedelserna för kvällen om jag bara hade haft ett barn. Med två eller fler, så blir man en jäkel på att göra saker trippelfort!
Kl 16 idag konstaterades att jag och Uffe skulle på bal med Åsa. Hon tog examen idag. Balen började kl. 18 på Wisby Hotel. Innan dess skulle jag fixa nåt åt barnen att äta, packa kvällens skötväska till Inez, fixa Uffes kläder (eftersom han var på jobbet) hämta grannen, köra dom tre till fotbollsträningen och sen in till stan, för att byta bil (bilstol ni vet) med bästa Lina (som var barnvakt) och sedan åka ner till Uffes jobb, för att sedan gå på bal. Och någon stans där emellan fixade jag till mej själv åxå. När folk sätter upp sia hår, släpper jag ut mitt, eftersom jag alltid har uppsatt. Så det gick ganska snabbt. Skorna va inte så lätt. Har inte haft höga klackar sedan jag bröt foten.Så idag vart det premiär, och det gick galant! (Jag ÄLSKAR min doktor som gjorde sista operationen). Svårt det är att köra i höga klackar föresten! Hade glömt det! =) Som jag skrev igår, älskar spontana saker! Även om det hade vart kul att planera inför en bal, men det här är att leva här och nu tycker jag!
Nu väntar sängen, eftersom det är fotbollsmatch imorn.


Jag och min Åsa. Vi var från början kollegor på Försvarsmaktens högkvarter, när vi jobbade som skyddsvakter där. Nu bor vi båda på Gotland.

Jag och min älskade man.

Thomas, Åsa & Uffe


Kaffe å prat innan bandet började spela.

Efter lite dans, så gick vi ner i foajén å pratade lite.

Sötaste Åsa!


Tack för att vi fick vara med dej på din dag idag Åsa!

6 kommentarer:

  1. Oh så roligt! Vad ditt hår är vackert på det sista fotot!

    SvaraRadera
  2. Snyggaste morsan jue!! You rock!! /Kram Monika

    SvaraRadera
  3. Åh vad fin du är, vilket hår!!Ja jisses du for runt,inte illa,hehe=) Hade jag gjort det där hade dedt tagit en EVIGHET!!

    SvaraRadera
  4. JÄVLAR vilket hår du har gumman, finaste jag ett och så där underbart lockigt, ja vissa har det bra ;)

    sjukt impad över allt du hann göra på två timmar, jag hade inte ens kunnat bestämma vad jag skulle ha på mig på två timmar!

    ha nu en mysig början på helgen!! puss

    SvaraRadera
  5. Tack snälla ni för så gulliga kommentarer! ♥

    SvaraRadera