onsdag 18 maj 2011

Svaret är NEJ!

Alltså jag börjar trötta nu! Folk frågar men nästan dagligen om jag har färgat, slingat, eller lockat håret på Inez! Vilken normal människa gör det på en ettåring! Många säjer det på skoj, och det kan jag ta, men många frågar också på allvar om jag gjort detta! Set det ut som att hon är en docka eller? Jag boutoxar hennes läppar, sminkar henne, och när hon fyller två ska hon få sillisar. NÄ, ALLVARLIGT gott folk! Jag har INTE färgat hennes hår, inte slingat det, inte lockar jag det heller! NEJ NEJ NEJ!



9 kommentarer:

  1. God förmiddag snäckan.Finns många konstiga människor här ute på nätet..Inget slutar att förvånas..
    Hoppas att allt är bra med söta dig och din fina familj..Klart färgen på håret p de små ändras lika mycket som barnet utvecklas..Det märker man bara på min prins som födes nästan svarthårig och är blond i dagsläget..Ha en skön onsdag.kram krma

    SvaraRadera
  2. Allvarligt, frågar folk det? Haha...
    Det är du och den där mamman som sprutar botox i sin unge som håller ihop med andra ord ;-)

    SvaraRadera
  3. Stackars dej som får så sjuka kommentarer! Jag skulle också bli trött!

    Den sötaste och snällaste flickan i heeela världen är i alla fall min flicka, lilla Mima kallas hon, även om min enda dotterdotter Inez är jättesöt, med eller utan lockar och rött hår!

    Puss från mamma

    SvaraRadera
  4. haha, man blir alltid lika förvånad över folks kommentarer. Söt som en docka är lilla Inez. kram

    SvaraRadera
  5. Folk är ju inte riktigt kloka!
    Det finns ingen liten tjej som är så söt i sitt hår som Inez, Ellen är grön av avund här hemma ;)

    SvaraRadera
  6. Godmorgon snäckan..Nä vissa skulle nog hålla vissa saker för sig själva.Som du skrev till mig så har inte små barn någon lust att sitta stilla för då hade det slutat illa om man nu skulle locka håret på de små...
    Hoppas att du får en bra torsdag med din sötnos.
    Hoppas att du får en bra vinnare på palen..Är det många som har ställt upp? kram kram

    SvaraRadera
  7. Tack för världens finaste paket <3
    PUSS

    SvaraRadera
  8. Godmorgon gumman..Hoppa att allt är bra med söta dig denna tisdags morgon..kram

    SvaraRadera