fredag 8 april 2011

Nima Hos Mima

Ja, ni hör ju, bättre kan det inte bli!!!
Öns allra bästa killar har vart här idag! Mina hjältar! Gissa om jag vart GLAD när dom dessutom inte åkte hem efter att dom satt upp mellanväggen!

Nima hos Mima. =)

08:10

08:50 Från köket


08:50 Andra sidan



09:35
Inte mycket av putsen satt kvar under den snygga plastpanelen.



11:20



13:55 Ser ni fönstret!? Det var inbyggt.


15:05


Blir liiite rädd när jag ser detta! Domhär bjälkarna har hållit upp hela taket! Å här uppe på detta tak har jag skottat varje(!!!) dag i princip hela vintern. Konstigt att taket inte rasat in! Glá e ja för det, men gladast e nog dom som vart inne medan jag skottat! ;)

Inte konstigt att det droppat in!!!! Killarna hittade ett antal getingbon, varav ett var så stort att det inte gick att få runt armarna!!! =/

Nu finns det iaf ingen återvändo! =) Tjohooo... Vi ÄR igång! *GLADAST*
Tack killar för idag! Ni är underbara!

3 kommentarer:

  1. Men gud va spænnade det kommer vara att få se ert hus =)

    SvaraRadera
  2. Åh herre jisses vad det händer grejer, å det bara på en dag!!
    Är så glad för din skull, vännen även om jag nu förstår att du aldrig kommer att lämna ön...:)
    Puss!

    SvaraRadera
  3. Vilka duktiga killar! Vad konstigt, hade man satt plastfodret ovanpå fönstret?

    Läskigt med getingbona!

    SvaraRadera