torsdag 14 april 2011

Älskade kaffe!


Igår hämtade jag ut paketet med den efterlängtade Espressomaskin och kvarn.
Ja va lite ivrig idag när jag skulle testa (orkade inte igår eftersom jag har feber).
Det vart ju hur gottigottgott som helst! =) Mmmm... Jag älskar kaffe! Haha...

Det som var lite svårt, var att hitta dom "rätta" börnorna. Så har ni tips här (Hanna kanske) får ni gärna pipa till. Jag stog som ett fån bland alla bönor som fanns. Kändes lite som första gången man skulle köpa blöjor. Det är ju en djungel! Det vart till slut Icas billigaste, för denna gången.

Nu längtar jag ännu mera till mitt nya kök, så att denna nya kompis ska få en annan plats än på micron under fönstret i matrummet.
Ja, det är ju lite kaos här hemma med saker å ting.
Hoppas, hoppas att husvagnen hinner komma imorgon (den är på verkstad pga trasig varmvattenberedare). Imorn rivs toan nämligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar