onsdag 23 februari 2011

Hur svårt kan det va!?

Jag letar efter en plåtburk till knäckebröd. Den ska vara som på bilden eller vit. Alltså för runda skivor. Är så trött på att ha hela paketet med papper å allt, för att inte tala om smulorna!
Denna burken är från Granit, som vi tyvärr inte ha hör på ön. Dessvärre verkar den inte finnas kvar i deras sortiment heller. Fattar inte att det ska vara så svårt? Vi bor ju trots allt i Sverige, och i Sverige äter vi knäckebröd!
Snälla ni! Vet ni vart jag kan hitta en sån här modell? Det behöver absolut inte va nåt hål i locket.

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Nu har jag ett uppdrag...wiii!
    Jag älskar att leta efter saker :)
    Puss sötis, imorgon ses vi

    SvaraRadera
  2. Åh ja det där knäckebrödspaketet är aldrig ngn höjdare vi har en smart lösning ifrån Tupperware som man även kan ha bröd i;)
    Ååå nu är magbild uppe=)

    SvaraRadera
  3. Mima! Jag gick till mitt granit och den fanns där! 169,- - 15% i studentrabatt. Ingen aning om porto men om du vill så köper jag den o skickar till dig!
    Kram Christin

    SvaraRadera