lördag 25 december 2010

Julafton.

Julafton 2010. Inez allra försa. Förra julen va ja helt slut å jätte tjock. Denna orkade jag me lite mer. =)
Våran gran fick bara lite grejer iår. Inte ens glitter bestämde vi oss för.
Tomten hade kommit under natten och lämnat massor med paket. Redan kl 7 hörde jag Adam säja, Åhh... va många paket. =)
Jag börjar ganska tidigt att duka fram.
Inez smyger in medan grinden e öppen å försöker sno åt sej en kula. En annan hade försökt sej på ett paket. ;)
Elias har valt sin outfit själv idag. Så söööt! =)
Själv har jag en "lussebulle" i håret. Lägg märke till russinen! ;)

Samling vid middagsbordet. Myspys på hög nivå.
Här får Inez sin allra första julklapp någonsin. =)

Där i låg 6 pekböcker. Ser ni katten? Den fick senare under kvällen massa pussar. =)

Här öppnar Inez farmors paket. En morgonrock från Gant. Tack!

Men det allra roligaste var den tomma julmustflaskan! Den följde med hela kvällen! =)

Pappa delar ut.
Adam får ett paket med en autograf från Alexander Gernt.


Han har fortfarande inte fattat.

Här ser han, men fattar inte riktigt. Han tror jag har skrivit autografen själv. Haha....

Men sen så, faller poletten ner. =) Här snackar vi LYCKA! Han la den tom i en egen hög! Han var pratat om den heeeeela dagen idag me!

En messi handduk fick Adam av Inez. Messi (och Zlatan) är anledningen till att Adams frilla ser ut som den gör. Han vill inte klippa sej för att dom har långt! SNÄLLA Zlatan (och Messi) Klipp er!


Inez får smaka på mozartkulor. =)

Alldeles egna handskar är ju jättebra när sommardäcken ska på sen! ;) Ni såg ju hans händer när han satte på vinterdäcken!

En mycket efterlängtad bok om traktorer.

En bondgård iår igen! Det måste få bli den sista! Han har ju typ 4 st nu!

Inez underbara lockar måste jag bara visa upp eftersom jag e stolt som en tupp!

Trötta tjejer efter en låååånmg, men underbar dag! =)

4 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt ni verkar ha haft det och vad fina ni är, allihopa!! Älskar din klänning :)
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Ser ut som ni haft en trevlig julafton!

    SvaraRadera
  3. Tack söta du, Ellen hälsar också och tackar ;) Hon var överlycklig i pulkan och jag var överlycklig över att slippa lyfta buggan över all snö ;) Såg förresten på FB, att du även syr sufletter? va tar fröken för en sådan!? :)

    Er julafton ser ju också helt magisk ut, myspys! och både din och Inez klänning är ju att dö för, så julfina ni var! Ja och Inez hår ska vi inte snacka om, det är det finaste bebis hår jag någonsin sett!!

    Nu e det sovdags i Malmö och lite jobb står på schemat imorrn :) kram o gonatt vännen

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder! Vad fina ni är allihopa!Vilka underbara klänningar du och Inez har!

    SvaraRadera