söndag 26 december 2010

Dag 26 – Mina rädslor


Haha.. nu kommer ni att garva. =)
Jag är inte rädd för ormar, ok, ja tycker dom e äckliga, men ja e inte rädd för dem.
Inte heller spindlar eller småkryp är jag speciellt rädd för.
Däremot är jag dörädd för ugglor! Dom e så vidriga me sina ögon å sin äckliga hals! Bläää!
Sen är ja rädd för fåglar! Inte om jag e inne å dom ute, då e det ok. Men e jag inne å dom åxå e inne (händer ganska ofta i stallet) kutar ja ut det snabbaste jag kan.
Dom flaxar lixom runt okontrollerat. Blääää! Så Fåglar e det ja e rädd för! =) Knäpp? Kanske lite... =)


4 kommentarer:

  1. Du glömde den lilla fladdermusen som bodde ett tag på eran vind!

    SvaraRadera
  2. Aaa... men allt som flaxar kan man ju kanske säjja, å Ugglor. ;)

    SvaraRadera
  3. Fjärilar då, då är ju söta?

    SvaraRadera
  4. ja förstår dig!!!
    min jul har vart bra! hoppas att din jul har vart trevlig!!

    SvaraRadera