tisdag 9 november 2010

Stress, stress stress.... allt för ingenting!

Idag har jag känt mej ganska nere. Det är ju för det första pissväder. Ja, rent utsagt! Här vräker det ner regn. Och blåst har det gjort så mycket att en bit av taket lossnat. Så nu regnar det in, rakt ner på trappan! Jippi...Not! (Killarna va uppe på krypvinden med en hink så det är iaf torrt enligt George Berkeley (eller hur han nu stavas). Attså syns inte, finns inte! Sen har ja inte träffat folk eller andats frisk luft på hundra år nu känns det som! (Man går helst inte promenad med vagn och kryckor i storm).

Iallafall så hade vi bestämt att vi alla skulle på bandyträningen med killarna. Eftersom jag inte kan köra så skulle Uffe göra det. Då ringer dom från IVT och säger att dom ska komma efter 17. Träningen börjar 17(Jätte bra tid! NOT).
Vi ringer runt till typ allt å alla, men ingen har plats i sina bilar. Jag sätter mej i bilen å kör dom. Det gör jävligt ont, men jag kör ändå.
Efter att jag lämnat dom å kommer hem, så har dom ff inte kommit från IVT. Jag börjar med middagen och funderar på om vi ska äta innan dom kommer, eller efter att dom gått.
Då ringer telefonen , som för i övrigt gått hetare än hetast idag, å säger att dom inte kommer!
Åhhhh... ja hade lust att slita av mej håret! Fatta hur vi har pysslat å meckat å ringt å stressat, för att sen få en bitch slap i fejjan! Dom kommer tydligen imorn istället, men imorn hade vi tänkt fixa nåra grejer med banken. Åh... blir galen på alla hantverkare snart!
Men men, nu känns det lite bättre i både foten och humöret. Mina piller gör ju inte mitt arabiska temprament bättre! Fy va arg ja blir för ingenting just nu! Haha... =)
Så ta inte åt er om ja låter sur! Det e bara medicinen! ;)

Ang stormen så stor huset iaf kvar. Hästarna verkar inte bry sej å här inne, ja här e det så kallat att vi eldat så mycket att det blivit för varmt! Hahah... =)
Jag hade tänkt sy lite, men vet inte om jag vågar. Det e ingen bra kombo att sy när man e arg. ;)

Kanske har någon nån rolig historia att berätta!? =D Kram på er!


2 kommentarer:

  1. Nej men usch då. Nä nån rolig historia ha jag inte på lut, men det blir snart bättre ska du se!

    SvaraRadera
  2. Jäkla gubbar så inte kommer när de säger, usch!

    jag har lite beslutsångest, antigen blir det en likadan i storlek 80 eller så blir det en från Ketch.. men där har jag ingen aning om hur storlekarna är, jaja dagen I-landsproblem ;)

    Ha en fin dag sötis! kram

    SvaraRadera