torsdag 4 november 2010

Sista dagen med hjälp.


Imorgon åker min kära svärmor hem igen. =(
Känns både läskigt och tråkigt!
Jag har inte gjort ett jota sen hon kom ner. Hon skämmer bort mej alldeles för mycket!
Hon har lagat världens godaste mat, bakat, diskat å städat! Allt med ett leende på läpparna!
Det har vart väldigt skönt att ha henne här, inte minst för Inez skull!
Från början va hon jätte blyg, men nu är hon hos farmor lika gärna som hos mej! =)


Det finaste man har sätter man på bordet! =)

Hoppas att det går bra för mej på måndag, för det är väl egentligen då jag blir ensam.
Uffe skulle eventuellt ta ut vab på eftermidagarna, eftersom jag inte kommer att klara mej.
Inez är ju en superbebis och vaknar gärna sent på mornarna om bara jag ligger kvar.
Hon kan sova till 11 utan problem! Bortskämd ja veeet! =)


1 kommentar:

  1. Vilken lyx du haft med svärmor! förstår att du kommer sakna henne, mucho ;)

    Ellen sover ju också gärna LÄNGE på morgonen, så skönt! men hur sover Inez på dagarna? kramar

    SvaraRadera