måndag 29 november 2010

Fas 2 inleds imorgon.

Ja, imorn bitti börjar fas 2 av 3 i rör arbetet. Fas 3 kommer inte att bli förns hela bygget är klart. Alltså i dom nya rummen.
Det ska bli skönt att få en liten paus och få städa undan lite, samt att sätta upp lita ljusstakar å så. Det kommer inte bli mycket pynt här i år, iom bygget, men lite iaf!

Så kvällen har spenderats med att dra ut möbler i vardagsrummet. Nu i fas 2 kommer det bli lite lättare, för det finns grindar att stänga till den delen av huset som hantverkarna kommer att vara. Det känns skönt!

Igår var vi å kikade på bilar. Jag har bestämt mej, men frågan är om Uffe har det. =)
Hoppas iaf att han kan göra det fort, så att jag kan få tillbax "min" buss.
Det är lite trist att bara sitta hemma å glo. Iof så är inte min fot redo för några promenader (läs shopping) direkt (hoppade tom över julskyltningen idag pga foten och halkan), men att träffa kompisar å fika skulle göra dagarna lite roligare. =)

Nu ska ja hoppa i säng så man orkar upp imorn bitti.
Inez har sovit ända sen hon satte ej i bilen från kalaset (typ kl 18) så ja antar att det blir en tidig morgon.

Go natt!

2 kommentarer:

  1. Renovering är ju bara sååååå kul.. INTE!

    SvaraRadera
  2. Ah blivande syateljé antar jag? Vad kul!!
    Den finns här i Uddevalla på möbelcener så komemr du 6 hälsar på ngn gång så kan du köpa den då;)

    SvaraRadera