måndag 1 november 2010

Decubal.

Idag kom mitt paket från Buzzador hem, fullt med olika tuber från Decubal.

Decubal är en ny hudvårdsserie speciellt framtagen för personer med torr eller mycket torr och känslig hud. Redan på 70-talet togs "klassikern" Decubal Clinic fram av hudläkare på Sahlgrenska sjukhuset i Göteborg. Decubals produkter är utvecklade för att fungera i ett klimat där torr hud är ett vanligt problem.

Själv har jag inte mycket torr hud, utan extremt torr hud. Det ska bli kul att testa, eftersom det mesta inte funka på mej.

Ett tips är att gå med i Buzzador, där man kan få testa olika saker, så som blöjor, tvål, ost, ja allt mellan himmel och jord!
Gå in å anmäl dej du me!

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt paket!

    Tack vännen, tyckte själv jag var galet stor.. men gick "bara" upp 12kg och nästan bara mage, så körde på mina vanliga jeans till sista dagen ;) oj det var inte få kilo du la på dig, men du har gått ner allt nu? ser ut som det iaf!

    tack för rösten btw ;)

    många kramar

    SvaraRadera
  2. Åh, nu blir jag lite avundsjuk. Den kampanjen har jag inte blivit tillfrågad om.
    Du kanske kan Buzza en tub till mig?
    /Annica

    SvaraRadera