tisdag 5 oktober 2010

Tid för Operation.

Jag har fått en tid för operationen av min fot. Det ser ut som att den kommer att bli av här på ön. Jag kommer alltså att slippa åka till fastlandet. Underbart! Men först ska fotspecielisten godkänna detta. Han måste läsa igenom min journal ordentligt, och sedan kan han svara på om det öht går att göra den här nere. Jag hoppa verkligen på det. Jag pratade med sköterskan ett bra tag, och hon var supergo! Hon berättade lite om hur det kommer att gå till osv. Jag kommer att hoppa på kryckor i några veckor, hoppas bara det inte blir för många. Det jobbigaste blir ju att ta hand om lillfisen! Jag kommer att vara sjukskriven, men jag vet inte riktigt om Uffe kan vara f-ledig just nu... Svärmor kommer iaf ner några dagar innan op. Vi tänkte göra storkok och frysa in så att vi har. =) Hon kommer att stanna en vecka hos oss, det känns jätteskönt! Sen blir det nog jobbigt! Jag kommer varken att kunna köra bil eller vagn, och frågan e då hur dagarna kommer att gå? Får fundera ut något! jag har iaf pratat med kolan idag, och killarna kommer att få åka med en skolbuss (dom har inte rätt till skolbuss, eftersom vi bor för nära) som kommer att släppa dom några hundra meter härifrån. Det känns bra! Annars kan dom gå alt cykla hem, men det är så blåsigt nere på åkern, så jag tycker synd om dom! Bilvägen är inte på frågan ens! Me tanke på hur viss kör, så nä...

Om någon vill komma ner och hjälpa mej i vardagen så blir jag super glad. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar