tisdag 7 september 2010

Gjort stan me min ristjej. =)


Idag har jag å Inez, som för i övrigt har fått två små risgryn, gjort stan.
Mysigt! =) Det vart en tur på KappAhl, som jag annars inte brukar handla på, iaf inte till mej själv. Det har bara blivit så eftersom det är lite bökigt (egentligen inte) att ta sej upp till övervåningen.
Jag hittade iaf massa fint till mej själv! =) lite Odd Molly stil hade dom visst.
Köpte bla den här:
Den va superfin! Dock är bilden lite missvisande, eftersom volangen är samma färg som resten av tröjan. Det är alltså ingen nyansskillnad på dom.
Sen hittade jag en sjal. Hur fin som helst! Den påminner om Ester Elenoras sjalar med den typiska volangspetsen. Hittar ingen bild på KappAhls hemsida, men såhär er den ut på.
Innan vi åkte hem för att hämta grabbarna hämtade vi ut väggorden på posten.
Jag kunde ju givetvis inte vänta en Sekund innan det första åkte upp. Dom andra måste tyvärr vänta tills renoveringen e klar. Men såhär ser det ut på vår ytterdörr numera.
Förutom välkommen, så har jag Pannkakor (recept) (det enda recept jag aldrig verkar lära mej)
Inez och henne födelsedatum. (Visste ju inte att jag skulle vinna namntavlan).
Jimi Hendrix (ett omslag med autograf).
Det kommer bli å fint när dom kommer upp! =)
Nu ska ja måla på en bokstav ja köpte... Lägger ut bild den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar