lördag 21 augusti 2010

Underbara Ö!!!


Jag ÄLSKAR Gotland! Jätte jätte jätte jätte mycket! Det är det allra bästa jag gjort i heeeeeeeela mitt liv! Allstså, inte Gotland, utan att flytta hit! =) Aaa...förutom barnen då.
Vi har vart på stranden (valleviken) hela kvällen å väntat på solnedgången. Efter solen hade gått ner grillade vi å hade det mysigt vid elden som vi hade gjort. =)
Innan vart det såklart bad i jättevågorna!
Här kommer en bildbomb från ikväll. (Tänkte inte skriva ett ord om att vi målat tvättstugan, antar att ni e trötta på vår renovering! ) =)

Inez kikar på, medan pappa å brorsorna badar.

Adam tittar på en underbar utsikt. Ingen tår, utan bara vanligt vatten! =)

Adam plaskar...
Adam & Uffe simmar ut till ett hus som ligger under vatten. Adam hade flytväst för säkerhetsskull.

Men bara Uffe vågar simma in. Jag vet vilken släkting Adam brås på. ;)

Pricken e vår buss. =)

Adam, igen. Sötnos!

Min & Uffes skugga. <3

Jag & mina söta söner.

Världens allra bästaste bäst bästa make! Love him!

Elias på språng till bilen....

Jag å min Puff.

Väldens sötaste tjeja! Lägg märke till mosaikmönstret på hennes klänning! =)

Solen går ner på andra sidan ön. Men månen e minst lika vacker!

Solnedgång.

Klättring på Cementas michelin =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar