fredag 20 augusti 2010

Läkarbesöket.


Det blir en till operation.
Äntligen lyssnade doktorn på mej. Tror han fattade lite eftersom jag vart så ledsen att ja började gråta. Han kan ju iof inte veta att jag inte gråter i första taget, men man såg att han blev rörd.
Tyvärr kan man inte göra ingreppet här på öjn, så det blir att fara till fastlandet. Jag sa vad jag önskade mej för sjukhus, och han skulle försöka göra sitt bästa. Detta kommer att ske i höst någon gång. Typiskt, eftersom bygget e igång å jag vill hjälpa till. Men men....

Efter läkarbesöket så "hängde" vi kvar i stan. Jag å alla barnen. Orkade inte köra hem å sen tillbax ännu en gång (skulle ju hämta Uffe). Så, vad händer när man går på stan en heeeel dag! Livsfarligt!
Hittade lite på Rea:n som va kvar.
På bilden syns bara det Inez fick. Killarna fick två bandyklubbor med boll. Å varsin ryggsäck från Nike. Nu till skolstarten. Adam fick åxå en liten minifotboll med Barcelona tryck.
Elias fick hängslen, som jag inte riktigt fattar varför han ville ha, men ja tror han känner sej som en bonde med dom. För när han kom hem så satte han på sej dom å så gick han ut å satte sej i traktorn. hahah... Min lilla bonde!
Efteråt tog vi bilen ner till hamnen å barnen fick glass från glassmagasinet. Sen promenerade vi i solen till Almedalen å lekte i parken: Mysig dag! Men jag har fruktansvärt ont nu efter en så lång dag på fötterna. Börjar dessutom få ont i mitt bäcken igen. (???) Kan kanske bero på att jag går snett å belastar resten fel.

Imorn ska vi försöka måla tvättstugan. Vi har köpt kalk som vi ska blanda till ikväll. Det kommer bli fint tror jag.

Nu e ja heeeelt fördig, så ja går å tar mej en tupplur! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar