onsdag 25 augusti 2010

Kompisar från förr..

Hittade mina barndomsvänner Yamina & Kerima på fejjan igår! Fatta va kul! =)
Våra mammror är bästisar, och min mamma är Yaminas gudmor.
Jag har hört av mamma om vad som hänt osv. Men vi har inte haft kontakt själva. Så det va superroligt att vi fann varann igen. =)
Jag har massa barndomsminnen. Bla när vi skulle gå påskkärringar. Haha...


Här är jag å Yamina. Kommer ihåg att ja va sååååå avundsjuk på hennes jättesnygga rosa kjol! =) Kommer ihåg den väldigt tydligt. På detta fotot var vi (jag, Yamina och min mamma på utflykt, men jag komme inte ihåg vart).

Här har vi maskerad. Haha... Ni får skjuta mej sen tjejer! =)
Jag är det halva huvudet med rosa krona (va i prinsessåldern då) bredvid mej Yamina, Rikard (deras bror) och Kerima. Å så våra mammor. Min me vitt.

Det ska bli kul att ses å prata minnen, för många sånna finns!
Kika gärna in här, så får ni höra Kerimas singel som är släppt i NY.
Hur coolt e inte det då!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar