söndag 1 augusti 2010

Årets första kräftskiva.

Har vart hos Ina & Mattias på kräftskiva.
Det va kanonkul! =D Å gott!
En till som tyckte det va gott, va Adam. OJ, va han åt! =) Tuuur att man hade med sej egna kräftor, så man slapp skämmas! =P Hehe.....
Ina hade bakat paj, och hennes svägerska hade gjort efterrätt. Jag körde på godis å chips. ;)
Det var väldigt trevligt. Å ni som vill se videon på Tyra & Inez (deras första fight) så finns den på fejjan. Heheh... den e faktiskt lite rolig! =D Synd bara att jag glömde kameran hemma.

Solfiltarna i Star har gått lite bättre på sistone. Det måste vara för att Linda skrev om dom för ett tag sen. Jag fick beställa mer tyg idag. Som tur är så brukar dom vara snabba med att leverera.
Jag hoppas givetvis på fler beställningar så att jag når mitt mål på 1000:- Är uppe i 800:- (beställningar som ligger). Har man ingen barnvagn att hänga en solfilt på är det en väldigt bra present att ge till nyfödda och i dop present. Det är väldigt många som köper just som presenter. Sen kan man givetvis skänka pengar trots att man inte köper en solfilt!

Alla pengar behövs, för att kämpa mot Cancermonstret!
Jag vill va me å kämpa! Vill du?
GÖR DET! Man kan ändå inte köpa så mycket för 50:-!

SMS:a BESEGRA 2931 till72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym.
Exempel: BESEGRA 2931 Johan Ek

1 kommentar: