torsdag 22 juli 2010

Po.P har åxå REA! =/

Farligt med reor! Hittade lite på Po.P som vi saknar här på Gotland. Tur att det finns internet! =)
Det vart bara till Inez. Hittade inget till dom stora. =( Så himla tråkigt att det aldrig finns fina killkläder! =( Det är alltid samma, år in å år ut! Blått, siffror å pikékragar.
Aja... detta vart det iaf. Å det vart inte speciellt dyrt! Kul att kapa!




























































































































Idag kom förseten paketet från Nelly. Den rutiga röda till Inez (den jag helst ville ha) fanns inte. =( Tråkigt när det blir så. Får sy en egen...
Å den gammelrosa till mej va inge fin alls. Jag garva så ja nästan kissa på mej när ja prövade den. Uffe kunde inte låta bli han heller! Jag såg ut som tinga ling, eller vad hon nu heter. Hahah... =D
Den randiga passade, men mina ben e ju så långa så ja tycker den vart lite väl kort. Uffe tyckte den va fin, men ja måste sova på saken. Gillar inte när det är för kort. Speciellt eftersom jag just har så långa ben, så ser det kortare ut än vad det egentligen är.
Så det vart billigare än väntat. Under 200:- ;)

Nu ska ja hoppa i säng. Imorn blir det stranden. Måste ju jobba på brännan! ;)

2 kommentarer:

  1. Hej Stumpan!
    Du måste sluta skriva shopping tips ;) Vad gick allt på, om man får fråga?
    Älskade den gröna klänningen!
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. 690 med porto. Det är bad typ två saker kostar på po.p i vanliga fall. Jag har gått å suktat på den översta länge. Men 325 tycker ja e lite för mycke. Då va 160 bättre! ;)
    Den gröna kostade 120. Den finns även i ljusblått.
    Leggings 40:- (begagnade e typ dyrare ju).
    den lila å turkosa kostade 85:- / st. Det va en rejäl rea tycker jag, me tanke på vad allt kostat. Detta hade blivit 1580 utan rean.
    Kika in du me! ;) Puss!

    SvaraRadera