torsdag 3 maj 2012

Sommarvärme!

Jag bara älskar solen!!! Den har vart framme nu i några dagar å gjort susen! Jag lyckades bränna ryggen i tisdags när vi var ute å städade trädgården! Barnen hittade nästan 200 skruvar/spikar. Då har vi ändå städat i höstas åxå.

Jag har träffat en ny vän! Helt underbar är hon! Allt bara klickar, klaffar å passar. Samma smak har vi åxå. Va hemma hos henne i helgen, vi hade ganska mycket som va samma. Nästan lite läskigt faktiskt!

Är superdålig på att blogga just nu, men jag har mina anledningar. Min dator är tex paj. Ja, fortfarande!! Hände ju när vi åkte till GBG! Suck! Som sagt, hyr inte av Dustin!

Idag invigde jag mina nya skor från TOMS. Älskar dom!!!!

4 kommentarer:

  1. Det är helt underbart när man hittar såna vänner! Dem är få och dem ska man ta vara på! :)

    Ja solen är så underbar och man njuter verkligen! :)

    SvaraRadera
  2. Haha ja det är roligt det där med telefonen;)

    Så fort jag säger ring ring hallå Alfred så tar han första bästa sak till örat & babblar på som bara den;)

    SvaraRadera
  3. Jag äääälskar också värmen. Fantastiskt!
    Om det är nått område i trädgården som du tror att jag an hjälpa dig med - mejla eller blogga om en bild. Ger gärna input om jag kan!
    kraaam!

    SvaraRadera
  4. Åh har du fått tag i de där godingarna från Toms, letar som en galning efter dem ;) hojta till om du ser ett par i storlek 6 komma förbi på Gotland!!! puss o kram

    o just det.. om du har tid.. skulle jag behöva lite nya solskydd så småningom ;)

    SvaraRadera