söndag 8 april 2012

Kärt spontanbesök.

Min lillebror kom ner till ön på spontanbesök! =D Superkul! Tyvärr hade vi inte världens tur med vädret, då det va snö. Men vi spelade spel och umgicks ändå.

Min lillebror, som numera nästan känns som storebror då han blivit så himla lång! =) Själv är jag 177 å känner mej som en pygmé bredvid honom! =) Det är hela 14 år mellan oss.


Min lilla skruttkille! Fortfarande svullen av kortisonet, trots att han vart medicinfri i lite mer än tre veckor.

Adam läser en fråga i spelet GENI.

Uffe undrar vilken den magiska gräns Jonathan Edwards hoppar i tresteg 1995. Såklart kan jag svaret, och kommer till och med ihåg hoppet!

Koncentration! Uffe & Elias vann. Men jag kunde minsann svaret på 18 meter och att nobeldagen är den 10 dec. Två frågor dom inte kunde. Så om jag hade fått dom frågorna, hade jag vunnit! ;) *vadå dålig förlorare*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar