måndag 17 oktober 2011

Lika som bär!

Idag mutade jag barnen. Jepp! Så hemsk är jag. Jag var "tvungen" att foga klart, så jag mutade killarna med att om dom hjälpte mej med Inez, så kunde vi åka in till stan. Dom vart så glada att dom satt kvar i bilen, fast jag försökte få ut dom. Kan erkänna att jag kände mej lite stressad när jag fogade.
Som ni kanske förstår så va det ett tag sedan jag hann gå i affärer. Känns som att hela livet är ett bygge. Jobbar dygnet runt med det, samtidigt som man håller på med allt annat. Men det var skönt att få vara "ledig" i den hela halvtimmen vi hann innan dom stängde.

Som många av er vet så råkar jag älska Odd Molly. Inte för att det är dyrt, eller exklusivt, jag hade gärna köpt kläderna om dom fanns på HM.
MEN, ända sedan tidiga tonåren har jag ALLTID stört mej på att tex tröjor bara har tryck/detaljer fram. Sömmen som går under armarna och i midjan är lixom gränsen.
Såååå trist! Vet flera flera ggr som jag hittat fina tröjor/koftor som jag hängt tillbax pga att ryggen är slät.
Det är därför jag älskar Odd Molly! Här tänker man 3d! Vi rör oss ju! En av mina absoluta favoriter är modellen Remix, som jag har i ett antal färger. Och fler lär det väl bli med åren.
Idag på Lindex hittar jag en Remix a la Lindex. Dock ingen baksida, men jag kunde förstås inte låta bli!

Se så fin den är! Den ska finnas i Rosa också, men inte på Gotland. Kanske beställer en...
Denna har dock, som sagt ingenting på baksidan, utan är slät.

Såhär ser Odd Mollys Remix ut. Jag har den i bla denna färgen. Men min absoluta favorit är den rosa med guldpaljetter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar