fredag 21 oktober 2011

5 blev 3.

Adam & Elias har idag åkt över havet till det fasta landet.
Känns tyst och lika konstigt som alltid när dom åker. =(
Jag ska försöka njuta av mindre disk, mindre tvätt, inga bråk (dom emellan) osv. Men det är svårt! Dom har vart borta i 6 timmar å jag saknar domredan. Haha... Navelsträng vadå? =)

Föresten! Badrummet! Det är klart! =) Inget vatten ännu, och några elgrejer till, men annars så. =) Tar en bild imorn så ni får se.

Ha en mysig fortsatt fredag!

Elias & Adam grattar Uffe på hans 40 års dag (13/10) tidigt på morgonen.

2 kommentarer:

  1. Jippie badrummet skall bli kul o se!Förresten ang din insamling sovskydd har jag ju redan så ngt annat du kan sy kanske;)Sms:a kan jag inte då undrar min chef vad jag gör på min mammaledighet, har företagsabonnemang;)

    SvaraRadera
  2. Ah det missade jag,hehe skall kika in då;)

    SvaraRadera