söndag 30 oktober 2011

3 blev 5 igen.

Idag kom killarna bus hem! Så efterlängtade! Usch va jobbigt det va denna gången!
Inez vart glá att få tillbaka sina bröder.
Under tiden dom har vart borta så har vi flyttat in i det stora huset (därför ja inte bloggat). Dom va tokglada av att få tillbaka sitt rum. Om ni får gissa en gång vad det första dom gjorde var, vad skulle ni gissa på då?
Bada förstås! =) Dom bubblade å massagade å plaskade tills dom va helt röda. Haha... Sen kom frågan.... Kan man spola i toan! =) Yepp, sa jag stolt! Haha... tänk att så självklara saker inte är det, egentligen.
Plockade upp massa kläder idag. Å Herregud! Har ju haft samma (typ 6 outfits) i den lilla byrån. Men nu hittade jag allt annat. Blev lite som att få nytt. =)
Imorn kommer mäklaren och värderar huset (tokstädat inte bara här inne, utan tvättstuga och gästhus åxå). Samma mäklare som vi en gång köpte av.
Ska bli kul att se hans reaktion.

Har boat in mej i köket. Har tom hunnit baka 3 ggr redan. =) Jag älskar diskmaskin! Jag önskar att alla kan ha en egen!

Lite mera el fixat, inte allt dock... Nu ser ni även tapeten på.

Köpte detta insynsskydd till fönstret. Blir härliga färger inne när solen lyser där ute.

Nu har alla lampor åkt upp, samt allt som ska vara i skåpen.

Det andra skåpet hade visst ingen spegel... Haha... har jag nämnt att jag är väldigt glömsk! ;) Tur att smaken håller i sej iaf, för jag är nöjd med mitt val. Men vad hänger man på "stången" ovanför toan? En tidning?

Sen vill ja tacka för alla fina presilenter killarna fått/har kommit hem med idag. Tack allesammans.

Ha det gått! Kram!

Ps. Idag (är värre vissa dagar) va/är jag väldigt dyslexi:ig... Så jag hoppas ni fattar va jag skrivit.


6 kommentarer:

  1. Väldigt snyggt blev alltsammans! Vad underbart för er! Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Vojne vojne! Så fiiiint!
    Den mäklare vi köpte av värderade vårt också! "det häftigaste jag sett sedan BO01" sa han till vår bankman. Tror han gillade det! Det lär er mäklare oxå göra. Ungefär lika stor skillnad före/efter som vi hade.
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Sljut nju! Ingen dyslexi alls i detta inlägg, min lilla sötnos!

    Så underbart vacker allt blev!

    Lycka till med mäklaren!
    Puss från mamma

    SvaraRadera
  4. Jag skulle hänga ngt broderat vid toan, handduk eller ngt :) jättefint är det! :D

    SvaraRadera
  5. Vackert!!! Avundsjuk! :P
    Kraaam

    SvaraRadera
  6. Det är jättefint!!!!!! /Kram Monika

    SvaraRadera