fredag 13 maj 2011

ZooMarket

Idag var jag inne på ZooMarket <--- här i Visby. Annie <--- på min sykurs jobbar där. Jag hade sytt ett sovskydd som hon beställt av mej och en snutte. Och i utbyte fick jag allt detta till vår gravida Curry. Tusen tack Annie! Du e bäst! =)

Gravid/mamma/bebismat i form av torrfoder. Blötfoder till bebisarna och massa kattsand (vi använder sällan kattlådan, men iom att hon är "inlåst" just nu, så har vi spån. Då kan man bara slänga allt på gödselstacken. Nu kommer Curry tycka att det är lyx att gå på toa! =)

Efter ett litet skeptiskt ögonblick och velande hit och dit, så åt hon till slut den nya maten blandad med den gamla. Hon är väldigt kräsen, och äter bara vissa märken och vissa smaker i vissa märken. Jättekonstigt. Hur som så mumsade hon i sej det och verkade nööööjd! =) Hon tackar åxå Annie & ZooMarket! ;)

1 kommentar:

  1. Åhh skall ni få kattungar? då måste vi komma och titta så jag kan övertala min karl att skaffaa en, han behöver se lite kattbebisar.

    Just det, var på babyproffsen idag, såg dina solskydd där.
    Måste fråga, tyget med vit bakgrund oh fåglar, vart har du köpt det, skulle vilja ha kuddar i Alvas rum i något liknande.
    Har du några sajter med tygtips. letar gardintyg och kuddtyg.

    Har inte glömt att maila dig bilder, har bara inte hunnit ta dem...

    SvaraRadera