fredag 6 maj 2011

Tjohooo.... =D

Jag vann precis en tävling inne på
minbebis.com <--- Så himla kul! Jag vinner verkligen typ aldrig något! Jag har vunnit en blggtävling inne hos Linda. Men det ä r det enda.Det jag vann var tyger inne på
Jag handlar redan av dom, och detta gör mej ju ännu gladare! Jag vet att det är väldigt bra service och snabba puckar!
Idag hade även Eva-Lotta bloggat om mej. <--- =) Kul!

Jag kommer att få handla tyger för 1500:- (!!!) Galet kul ju! Jag kommer att köpa massa Star tyg, så att jag kan höja potten till min insamling hos cancerfonden <--- till 200:-/ sovskydd. Jag kommer alltså bara att ta betalt för restrerande matreal, ingen arbetskostnad alls.

Tycker att det är vår tur att döda monstret nu. Och inte tvärtom!

Sen har jag även funderingar kring att bli en fadder som också finansieras av sovskydd. Måste bara klura ut vissa saker först.


Jag vill tacka Minbebis.com och barntyger .se!

2 kommentarer:

  1. Hejsan, Sett solskyddet som du sytt till Hummingbird. Vad tar du för ett sådant fast i ett annat tyg?

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten och lycka till med sömnaden :-)

    SvaraRadera