torsdag 12 maj 2011

Prototyp på väg till Stockholm!

Gaaahhh... Nu e jag nervös kan ja lova! Har precis förseglat påsen som skall skickas iväg.
En prototyp, som kan bli producerad om jag har turen med mej. Nu vill jag ha tummar å tår snälla ni! Aaa... vill inte ha dom såklart, men jag vill att ni håller dom åt mej! För det skulle ju vara så kul! Dessutom vart den väldigt söt! =) Tyvärr vill jag inte lägga ut en bild ännu, men jag hoppas på att kunna göra det snart.
Om inte annat så kommer Inez få en söt grej! =)

Idag var det sykurs. Som alltid på onsdagar. Tyvärr är det sista gången nästa vecka. Så trist! =( Tycker det är skönt att komma iväg, å dessutom gillar jag att man kan sprida ut sej där. Här hemma känns det just nu bara trångt. Har fortfarande inte flyttat ut till min ateljé (läs tvättstugan), eftersom det inte är klart där. Vill helst inte fixa,för att behöva fixa igen, å dessutom vill jag inte ha lera å grejs på mina saker.

Nu blir det sängen! Hjärnan har arbetat på högvarv ett tag nu.

Jag syr för fullt. Hoppas på att bli klar, men jag fick fortsätta hemma. =)

På sykursen syr vi inte bara, vi fikar åxå! =) Här är min underbara "fröken" Anna-Stina.

Kan avslöja att allt detta och lite till är nu mera en färdig prototyp! ;)

8 kommentarer:

  1. Du skulle ju fixa klart den idag...varför är jag inte förvånad?! :)
    Du kan få mina tummar, bara det här går vägen. Det är du värd!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Det verkar urmysigt med sykurs! Håller alla tummar och tår för dig! Såååå spännande! Kramis

    SvaraRadera
  3. Hände nåt konstigt nyss, försökte skriva som vanligt med google-konto, då kom det upp som anonymt, o det vill jag ju inte!

    Jag håller så klart tummarna!
    Om du får kontraktet, så läsa det noga, så du inte blir lurad! Låt Uffe läsa också!

    Lycka till!
    Puss

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna o tårna förfullt!
    Hoppas de går vägen för dig!
    Ring mig om du hinner ikväll :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Nämen åh vad spännande med ett projekt på G, hoppas att det slår igenom! Håller tummarna här!
    Ja hihi lilla Texas gillar att ligga därunder;)
    Syr du kanske ett sovskydd till Idas Jouline tro?

    SvaraRadera
  6. Jäkla blogspot, får ju fan abstinens här hemma ;)

    ser väldigt spännande ut det där du skickade iväg, ska bli kul att se sen!!

    ha en bra början på helgen godingar!!
    kram på er

    SvaraRadera
  7. Varför försvann alla kommentarer? *surar*

    SvaraRadera
  8. Jag skriver en liten kommentar igen! Tråkigt att dina kommentarer försvunnit!

    Jag tycker du är så duktig så! Heja, heja!

    SvaraRadera