söndag 1 maj 2011

Fikamys på lergrav å nya grannar

Idag skulle jag ett, deklarera. Två, jobba ifatt mina beställningar. Tre, ta hand om min tvätthög BIG Laban. Men, det vart ändrade planer.
Nämligen fikamys med familjen M och vår familj på Lergrav café. UNDERBART ställe! Åker man till Gotland, är detta ett måste! Klantiga jag, glömde givetvis kameran, så bilderna är lånade från google. Jag och halva familjen M satt kvar ett bra tag, medan Uffe tog alla killar och några till som han hämtade hemma, för att gå på bio. Dom kollade på Rio.


Mycket god fika från stenugnsbageriet. Saknade dock kortmaskin (har nästan aldrig kontanter) och latte.

Under livbojen satt vi å fikade....

... till denna utsikt över havet på ena sidan...

...och raukarna på andra.


Väl hemma har jag lyckats arbeta ikapp, så att det känns kontrollerbart igen.
Kul med så mycket beställningar tycker jag!

Sen på kvällen så kom dom! Våra nya, efterlängtade grannar! =)
Hästarna va tokglada när dom åxå fick nya grannar. Dom gnäggade åt varann från varsin hage.

Tyko & Jocke, nya hagkompisar till mina poppisar.

6 kommentarer:

  1. Gud va mysigt det ser ut!! Har aldrig varit på gotland faktiskt - men skulle helt klart vilja åka, verkar så mysigt & fint :)
    Kram på dig!

    ps: bebben i magen får bli tennis-proffs tror jag så att mamma kan få en lambo ;) :ds

    SvaraRadera
  2. Det där verkar vara ett riktigt Hanna-fik, ännu en anledning att ta sig till ön ;) sov så gott snygging!

    SvaraRadera
  3. Oh mina söta poppisar har fått sällskap, så kul!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också den gula! Får hoppas att den finns i butik!

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset gumman.. jag såg det bara i sommar2011 först, men det låg ju på två ställen, konstigt" Men nu är det köpt iaf :)
    kramkram

    SvaraRadera
  6. Så mysigt =) Vill också!

    SvaraRadera