torsdag 31 mars 2011

Slut på tårar.


Ja, det känns nästan som att det är slut på tårar nu. Jag har gråtit å gråtit å gråtit! Det är ofattbart. Jag vill inte veta hur det måste kännas att vara en riktigt nära vän, eller mamma! Det måste vara fruktansvärt! Det mest fruktansvärda man kan vara med om!
Det som känns lite bättre är att Malin berättade idag att Linda fått en begravningsplats mitt emot sin döda syster. Då får dom ligga nära varandra!

Den här bilden tog Linda på Inez när vi var och hälsade på i Januari. Hon var en duktig fotograf, och jag kommer att sakna att få se hennes vackra bilder.

I all sorg har jag också fått träffa min nya (blivande) granne. En toppentjej som det klickade med direkt! Jag gillar henne jättemycke, å då har ja bara träffat henne två ggr! Det kändes skönt att vi bara kunde prata, som om vi inte gjort annat. Det var skönt att ha någon här när jag var så ledsen. För jag vart glad. Det ska bli kul när hon flyttar hit ända från Skåne. Hon är i min ålder och har samma intressen. Hon har åxå hästar och vi kommer att dela hagar å hjälpa varandra. Och inte minst rida ihop! Sen har hon en son som är lite yngre än Elias. Kunde inte blivit bättre!

Det sjuka är att vad jag än gör så tänker jag på Linda! Om jag busar med Inez, så tänker jag på lille Erik. När Adam klappar på min kind, tänker jag på Lindas Adam. Osv osv. Jag fick åxå idag veta av Malin att hon och Linda pratade om att åka hit till mej i sommar. Det hade vart så kul att bara vara, och ta det lungt. Bada, åka å ta en glass i hamnen. Bara va. =´( Det är så sorgligt!

Idag så hämtade jag massa paket. Det blev ett gäng som har fått ligga på postens olika utlämningsställen. Men eftersom jag bara var tvungen att posta lite beställningar idag (och klockan som Lotta vann) så hämtade ja allt.

Alla i familjen fick Adidas skor (utom jag). Inez Fick faktiskt ett par i lila, så att det passar hennes fina jacka från Gant som hon fick av farmor. Adams skor gillade jag (och han såklart).

Själv fick jag två MYCKET efterlängtade koftor från Odd Molly.



Sen så fick Inez en hel drös med klänningar och Jeans från Zara (äntligen! Tog ett tag för paketet att hitta hit, det har vart lite överallt).

Sen kom en hel drös med grejer till mitt nya kök.
Bl a ett gäng såna här i olika storlekar som ska vara i mina glasburkar.


Nu ska ja ta mej i kragen å faktiskt lägga mej innan klockan blitt 2. För det är alltid då ja kommer på att jag visst måste sova.

5 kommentarer:

  1. Stor Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Lilla gumman! Pussar och kramar från mamma

    SvaraRadera
  3. Mina tårar är också snart slut. Men nu har hon det bra där uppe. Jag tror hon sitter på ett moln bredvid sin syster o tittar ner på oss och ler:)
    Hon var en fantastisk människa som verkligen var omtyckt av alla.
    Önskade så igår när du var ledsen att jag kunde hoppa i bilen o åka till dig och trösta dig!!!
    Många kramar Malin.

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig. Linda finns i en ens tankar vad man än gör.

    SvaraRadera