lördag 19 mars 2011

Middag hos goa vänner.


Idag har vi vart på middag hos bästa Fredrik & Maria.
Det stog hembakad pizza på menyn. Och jag hade bakat "Annies cheesecake" (recept som jag fått av Annie på min sykurs, därav namnet).
Det var en lika trevlig kväll som valigt när man är med dessa underbara människor! Jag är verkligen sååå glad att jag lärt känna dom!

När vi kom, var detta det första jag såg på deras tomt! UNDERBART! Inte bara krokus och snödroppar som tittat fram. Även andra blommor fattar att det är vår. =)


Uffe "snokar" i bokhyllan. Hittar givetvis något intressant. Uffe älskar böcker för er som inte vet. En dag ska han få ett bibliotek av mej! (Ni som känner mej, vet hur mycket det är!)


Finaste Maria leker med Inez och Ina. Dom tre finaste tjejerna på ön! Lätt!

Uffe lyckades fånga mej på bild. Ser ni att jag och Inez matchar varann idag? Även om hon har en kofta och jag en tunika. Det är samma färger och kant. =)

Här är en skymt av Fredrik och några av barnen, som var totalt 4 pojkar och 2 flickor.

Imorn bitti är det bandymatch(er) som gäller. Jag tror dock att jag kör en "fuling" och handlar medan dom kör. Senare på dan sak jag på TW utförsäljning. Är mest ute efter lock om jag ska vara ärlig. =)

Men nu, en sista vända till stallet å natta hästar.

Tjingeling.







1 kommentar:

  1. Vad trevligt ni verkar ha haft! Vad är TW för något?

    SvaraRadera