tisdag 1 mars 2011

I´m back.


Har ju haft kärt besök av frugan med familj. Trots att det var osäkert om dom ens skulle komma pga alla sjukdomar som drabbad dem.
Men efter mycket övervägande och två uppskjutna dagar, så kom dom till slut hela familjen. Tyvärr har barnen vart sjuka i omgångar, men vi har haft det mysigt ändå!
Huvudsaken va att dom kom!
Min fina fru med sina döttrar.<3


Tjatter å kaffe med fint sällskap! Kan inte bli bättre!

Vi har hunnit med ganska mycket trots att det vart två dagar kortare.
Adam hade tex "kalas" (som det inte heter tydligen) i lördags, och det var ju superkul att hans allra äldsta kompis Kevin (Carlas 1:a) kunde va me.


Jag har hunnit med att myyyyys med min guddotter Ella. Hade tänkt "göra stan" med henne, men hon vart tyvärr åxå febrig. =( Får bli nästa gång PUNKT!


Vi har vart och sett på innebandy. Visby IBK mot Gävle. Visby Vann med 7-5! =)
Bilden är lånad.



Tjejerna har busat! Killarna me för den delen. Det var väldigt blandat. Elias satt tex uppe och byggde Lego med Irmis tidigare idag.


Idag åkte dom hem. Det känns tomt och tyst här! =(
Saknar saknar saknar! =´(

2 kommentarer:

  1. Va mysigt ni verkar ha haft det, trots sjukdomar!
    och usch va det måste kännas tomt, förstår dig precis! men du.. bara en dag kvar till zara.com ;) känns genast lite bättre va!!
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. Saknar, saknar, saknar Er också :(
    Usch! känns som vi knappt varit hos Er...
    Nu är det dags för mig att sova.
    Vi hörs imorgon, min fina!

    SvaraRadera