torsdag 17 februari 2011

Tre mössor.


Idag har jag vart på sykursen och skapar tre st mössor.

Tycker att dom vart färgglada å bra. Har en beställning på tre mössor, men hon har inte ens sett tygerna, så jag hoppas att dom går hem.

Sen måste jag bara få visa! Jag har nämligen världens bästa guddotter! Hon är världsbäst på att skicka brev till mej. Min söta lilla Ella!

Tror ni man smälter och får tårar i ögonen av sånt här? Svar: JA!
Ella min söta lilla guddotter! I LOVE U 2!!!!
På baksidan av pusslet så har hon skrivit ett brev. =)

5 kommentarer:

  1. Fina mössor! Är dom sydda i bommullstrikå? Härliga färger!

    Vad gullig Ella är!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är hon! =) Söta unge!
    Jo, det är interlock (trikå) som dom e sydda i. Jag gillar den färgglada! =)

    SvaraRadera
  3. Verkligen jättesöta mössor o färger!

    Mest av allt gillade jag när du sydde om gamla tröjor o T-shirts till mössor! Toppen med Remade!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina mössor!!!
    Har du mer sånt vågigt tyg?
    I så fall skulle jag vilja beställa en mössa som den vi pratade om häromdagen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Åh så duktig du är!!
    Yes håll utkik i lådan din;)Hoppas det blir bra=)
    Ja herregud finns så mkt fint att handla men måste hejda mig,de växer ju så fort, har dock köpt det mesta i 56..

    SvaraRadera