söndag 6 februari 2011

Ett släp kommer lastat med höj.


Gårdagen handlade mestadels om bandy. Det var knatteliga och vi va där å hejade på Elias. Adam kände sej krasslig, så han va på lektar å va lite sur. Killarna var bara 4 st, vilket innebär att dom hade en avbytare. Dom kämpade riktigt hårt!

Elias gör ett mål.

Jag & Inez hejjade på! Mestadels Inez, även om jag brukar va duktig på att skrika. Vi va ganska ensamma från vårt lag, så ja höll mej lite lugn... Haha...


En stolt vinnare! Dom vann 2 av 3 matcher med bara en avbytare, starkt jobbat!


Inez mådde bra och va med i matchen igen, hon åt tom mat. Som vanligt helt enkelt...


Pappabus! =)


Idag är vi inte hundra igen. Jag mår illa och har huvudvärk, Inez har kräkts igen, Elias e lite snuvig, Uffe har ont i halsen, men Adam e kännde sej ok å är iväg å kör bandy idag.
Jag å Inez har legat i soffan å myst hela dan.
Typiskt nog så är höet slut, och vi behövde nytt. Så grannen kom förbi med ett lass. Hoppas det räcker tills betet.

Vår granne Stefan arrenderar vår åker, och i utbyte får vi hö till hästarna. Toppenbra!

4 kommentarer:

  1. KRYA på er hela familjen!
    jag har fortfarande huvudvärk efter fredagensbravader hahaha orutinerad!

    SvaraRadera
  2. Åååå tusen tack verkligen! Ja nu kan allt hända,tihi är inte så orolig att bebis skall komma för tidigt dock;)
    Hoppas din helg har vart trevlig? Åh så himla typiskt det där med höet, känner igen det från när jag hade häst;)

    SvaraRadera
  3. Fy för den lede! Krya på er allihopa!

    SvaraRadera
  4. Duktiga de var grabbarna!
    Hoppas ni blir friska snart, inge roligt att må krassligt... Har en sambo här hemma som är "döende" (enligt honom själv iaf, haha) ;)
    Kram!!

    SvaraRadera