söndag 30 januari 2011

Underbar ritt i solen!

Igår hade vi trevligt besök av Fredrik & Maria (och deras 3 barn). Det vart lite sent iom fotbollscupen som va på dan.
Adam spelade, men deras lag kom inte till final. Däremot gjorde dom äldre grabbarna från vårt lag det och spelade final kl 20. Å visst vart det en guldmedalj. Dessutom fick Teo, som är Fredrik & Marias äldsta son ett pris för matchens lirare! =) Kul tycker jag!

Hur som så vart det ju sen middag hos oss och det vart sent. =)
Klockan 3 åkte dom alla hem. Vi hade en mysig kväll med mycket idéer! Så blir det om det sitter 4 idésprutor runt ett bord! =) Vi får se va allt leder till.

Idag vaknade jag alldeles för sent, Usch...! Men
efter min "frukost" som egentligen blev typ lunch, så vart det 1 mil på hästryggen i den underbara solen! Vilket väder! Visst blåste det lite (det gör det alltid på hästryggen) men jag hade lånat Elias reima mössa som e så jäkla bra med vindskydd i öronen.

Snart e det dags att laga middag.
Hoppas ni åxå haft en mysig helg!

3 kommentarer:

  1. Rösta på mig här sötis;)

    http://alexandresen.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-tavling.html?_tmp=9a94bf02bd4d8512643af71590aba81b04b6212d

    SvaraRadera
  2. Tack för utmaningen =)
    Vi har också haft härligt väder i helgen. Var ute en stund i eftermiddags. Anton åkte pulka ute på gärdet o hej o hå vad det gick!
    Kram

    SvaraRadera
  3. " 1 mil på hästryggen i den underbara solen" ja det lät ju inte alls fel, fy fan va mysigt! är iof lite rädd förstora hästar, men mysig lät det ;)

    SvaraRadera