onsdag 29 december 2010

Tripp i stan.


Ja, det vart en tripp till stan idag me.
Vi hittade lite på rean, men inte så mycket.
Det vart lite "onödigt" skit. Haha...
Jag är ute efter ett par nya sorel skor. Jag har redan sorel och är grymt nöjd med dom. Men jag skulle så gärna vilja ha ett par neutrala. Alla verkar ha slutsålt, både på nätet å i butikerna. Här på ön så finns det för i övrigt inte nån som säljer dom, iaf inte mej veterligen.
Så jag har smörat lite för min storebror på andra sidan Atlanten, jag hoppas han kan hjälpe mej! ;)


Någon av dessa två vill jag ha. Det spelar ingen roll vilken tror ja. Vilken hade du valt?
Sorel är det absolut bästa märket (enligt mej) ! ;) Jag som annars är frysen om fötterna har aldrig någonsin frusit med dom jag har. Dom ska klara ner till -40.

3 kommentarer:

  1. Ja äntligen lite "vettiga" barnkläder hos hm! lite piké tröjor och annat, saknar dock fortfarande pikéklänningar, ska det vara så svårt att göra, tycker hms killkläder är så mycket finare än tjejkläderna, finns massor av underbara tröjor med fina tryck (text, siffror) men till tjejer, nja!

    Både de där Sorel skorna var ju underbara, tror nog jag gillar de översta allra mest om jag måste välja :)
    btw.. såg du att campadre kör Lundmyr nu, pikeklänningar i svart/grå/röd :)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle valt dom skorna längst ner, dom lite ljusare =) Men dom översta passar nog till fler/mer iom att det är nästan samma särg på hela. Hoppas du får tag på dom!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar dom nedersta bäst, men dom är fina båda två!

    SvaraRadera