söndag 21 november 2010

Kundvagnskudden e på g. =)

Nu är jag på G med mina kundvagnskuddar till testpiloterna jag utsett.
Efter att dom fått testa i någon vecka kommer jag ev att göra om några detaljer, beroende på vad som kan förbättras och ändras. Jag hoppas att dom passar på dom flesta kundvagnar, vi har ju inte så många ställen med kundvagnar här, så jag måste ha min testpanel! =)
Hoppas såklart att jag inte behöver ändra något.
Efter det, så kommer jag att börja sälja dessa smarta kuddar.



Kudden har bälte som dras runt den sista pinnen på varje sida i ryggstödet på kundvagnen, och sen knäpps med ett vanligt "klick-clip" runt barnets midja.
Jag vill påpeka att detta INTE är ett säkerhetsbälte, därför skall barnet inte lämnas utan uppsikt! Däremot kan det förhindra att barnet trillar åt sidan , alt klättrar i vagnen.




Kudden har plastad frotté i rumpan, så det spelar ingen roll om det är blött på sitsen, det kommer inte åt ditt barn.
Det går att vika kudden och ha den i skötväskan eller varför inte i bilen. Den brukar man ju ha med sej när man handlar, om man har någon vill säga.


Jag kommer även här göra så att man får bestämma tyg själv.

2 kommentarer:

  1. Tycker det var en smart ide av dig =)
    Vad kommer de att kosta!
    Tror du jag blev snopen när jag läste boken, Antons ambulans. Ha ha, roligt att vi lyckats få med båda barnens namn=)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Spännande, ser mkt lovande ut ;)

    ja du.. vi har ganska lika smak.. funderar nämligen också på den vänstra klänningen till julafton ;)

    ha en mysig dag fina du!! kramar

    SvaraRadera