söndag 17 oktober 2010

UV rugby. =)


Oj va helgen swichade förbi! Fortare än vanligt tyvärr!

Igår sydda jag prototypen. Den vart faktiskt väldigt fin, även fast jag slavade och inte sydde mitt bästa om man säjjer så. Jag var så ivrig med att få den färdig.
Dock så vart den liiiite för liten. Så en ny tanke väcktes. Tror att jag ska göra om prototypen imorn och kolla om den är bättre så, eller om jag ska göra om den helt, fast i större format. Tror inte att det blir det sistnämnda dock.
Inez gillade den, och jag gillade den. =)
Nu tror alla att detta är ett rymdskepp jag kommit på. Så
e det ju givetvis inte. Utan en ganska så enkel grej som jag aldrig sett på marknaden. Den kanske inte kommer att användas av alla, långt ifrån alla. Visa kommer nog tom att tycka att den är onödig. Men jag vet att många kommer att gilla den också. =) Jag själv gillar den och har haft idén ett tag, egentligen. Men jag har tänkta att det kanske bara e jag som skulle gilla den. Men när jag kollat runt lite på bloggar, så har jag sett att behovet faktiskt finns. =)
Jag ska ha en liten testpanel innan jag lägger ut den till salu. Så är du intresserad så e det bara att gå med i Hand By MiMA gruppen på fb, och anmäla (skriv ett inlägg i loggen bara) sej där till testpanelen.
Aja, nog om detta.

Igår var vi på fest. Jag, Uffe och Inez.
Killarna var hemma med barnvakt.
Det var tre rätters middag med live band. Ett bra sådant.
Dock var jag väldigt trött, så vi åkte hem ganska så tidigt.

Idag har Uffe börjat på undervattens Rugby. =)
Passar honom PERFEKT! Firre som han är. Plus att han alltid ska hålla på att dyka när vi e å badar. Han är mer under ytan än över om man säger så!

Nu blir det ängen, jag är helt slut! Fattar inte varför!

1 kommentar: