onsdag 27 oktober 2010

Imorn e det dax...


Hu... är ju nervös nu alltså.
Igår gick ja å la mej redan vid 19 för jag hade så ont i huvudet.

Imorn är det alltså dax för min operation på foten. Hoppas hoppas hoppas att det kommer att bli bättre! Tänk om det kunde bli så!? Skulle bli så glad av att inte ha ont jämt!
Tänk om jag kunde hoppa ordentligt (alltså med Thrust), om jag kunde gå en promenix utan att få ont. Men allra helst, TÄNK OM jag kunde SPRINGA! Tänk! En gammal sprint som inte kan springa, det gör ont ska ni veta. Det är verkligen det är värsta som finns!


Farmor (barnens) kom igår, och hon är till stor hjälp! Just nu är hon på promenad med alla barnen.
Själv har jag sytt klart alla beställningar, nästan iaf. Har en suflett kvar som jag tänkte göra ikväll på sykursen. Sen så. =)
Hoppas jag kan börja sy snart igen. Kommer ju att få världens abstinens!

Nu ska ja till stan å köpa såndär operationstvål ni vet..
tjing....

1 kommentar:

  1. Lycka till imorrn vänne, håller tummarna för att operationen blir lyckad och att du springer snart igen ;) kramar från Malmö

    SvaraRadera