söndag 10 oktober 2010

Badat..

Idag har vi vart och badat nere i Hemse.
Det va mysigt och alla var nöjda och glada.

Efteråt "fikade" vi medtagna bagetter, eftersom det är söndag och Hemse vi talar om, så visste vi redan innan att inget kommer att vara öppet. Resan hem tar ca en timme, så det var gott med bagetterna.

Själv somnade jag i bilen. Helt slut. Det är höstens fel! Man orkar ju ingenting när det blir mörkare! Jag kan faktiskt inte förstå hur vissa människor gillar hösten och vintern! Ok, det ÄR vackert när solen skiner och alla dessa ljuvliga färger på träden lyser. MEN, sen då? Jag gillar våren för att man vet att sommaren kommer. Man har något att se fram emot. Sommaren ÄLSKAR jag! Oavsett hur varmt det är! Resten e bara bläää....
Personligen tror jag att det är mörkret jag inte gillar. Men jag vet inte.

Nog om detta! Lite bilder från idag.
Hungriga killar.

Min gamla kollega Lisette jobbar numera på badet.

Adam är nöjd med dagen.

Inez får mat inne i omklädningsrummet.


Imorn är det Adams tur att ha med mej i skolan. Ska försöka komma ihåg kameran.
Go natt på er!

1 kommentar:

  1. Hej Mima!
    Väntar med spänning på haklapparna!
    Verkar som ni haft en trevlig dag i badhuset!
    Kram Malin

    SvaraRadera