måndag 13 september 2010

Tröttmössa!

Gissa en enda gång om ja gick å la mej igår när jag skrev det? Nä, precis!
Idag e ja trött, trött trött!
Hovslagaren har vart här hela förmiddagen. Så nu har hästarna nyfilade naglar. =)
Dom står alla i vinterhagen nu. Men dom får gå över till sommarhagen imorn igen.

Inez e ff sjuk. Hon e pigg å glá, å kryper runt som en liten huligan å utforskar alla roliga saker vi inte hunnit plocka undan ännu.
Uffe e åxå sjuk. Han har ont i halsen å ser lite uppsväld ut i ansiktet. =( Bara det inte e typ påssjukan eller nåt. =/

Det har vart friidrott idag. Springgrenar med startblock fick prövas.
Adam är vänsterhänt, vilket ställer till det lite, eftersom han e för blyg för att säga det. Men jag tycker att tränarna är duktiga å ser sånt snabbt å hjälper till åt andra hållet.
Han va inte lika snabb på 60 m som jag va, men nästan! =) Skämt å sido.
Han är nog en 200 el 400 meters kille! Det tror ja.

Nä, nu blir det brödbak, sen SKA ja i säng! Får stänga av datorn, så ja inte fastnar här!

Å ni! Ser ni stavfel så får ni leva med det, det kan bli roliga, vulgära eller jättehemska ord, men ni vet ju vad ja menar! Ellerhur?! Jag har ju faktiskt dyslexi!
Tycker ni att det är jobbigt, får ni låta bli att läsa.
Sen så funkar min "S" tangent trögt. Så det händer väldigt ofta att s:et saknas. Det är barnens fel, så det så! =)

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar