torsdag 16 september 2010

Intervju med Diabetestidningen. =)



Idag vart jag intervjuad av tidningen Diabetes.
Eftersom jag har ett projekt på gång med sovskydd, så kommer det att stå om mej i nästa tidning. =)
Både min mamma & min pappa har diabetes. Själv har jag det inte, men det finns där. Jag är självklart orolig att barnen kanske kommer att få
det. Men framför allt, så tycker jag att det är en hemsk sjukdom, som jag önskar inte fanns!
Därför gör jag det igen. (Har ju även ett sovskydd, (som ni säkert sett) som stödjer cancerforskningen.)

Jag har sytt en fotomodell som är klar, och såhär
kommer sovskyddet till diabetesfonden att se ut.
Tycker det är snyggt! =) Samma kommer att gälla här. Alltså 100:-/sovskydd går till forskningen. Skyddet kommer att kosta 249:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar