lördag 11 september 2010

Frukost på sängen! =)

Adam har en kompis här idag, som ska sova över. Kul tycker dom.
Vi har mumsat tacos (benens önskan) och så har vi busat till det! =)
Vi gömde allt godis i hönshuset och ritade en karta. La ut en masa ledtrådar och lite rys på vägen. Bla ett spöke som kom farande i ett träd. =) Haha... Dom tyckte det va kul, men va alldeles för fega för att ens gå in i hönshuset, så det fick jag göra. =)
Om ni undrar så gjordes detta efter att solen sagt go natt. Å ingen gårdsbelysning på. =)

Annas så vaknade jag av en stor bricka full me frukost! =) Min make e den bästa maken på jorden! =) söta han.

Annars så har jag ägnat dagen åt gården. Det har vart ogräs, sly och gräs som vart på schemat. Hönshuset är målat till 50% Ena långsidan e klar iaf. Jag har åxå målat vedboden. Det vart fint!
Snart är alla ekonomibyggnader målade. Stallet får vi ta när vi har en skylift. För det är alldeles för högt.

Nu ska jag sy lite innan sängdax. Imorn blir det tidigt, då det är hemma match å vår familj ska stå i kiosken. =)

Tjingeling!

Ps. Jag har problem med en tangent som heter "S"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar