torsdag 15 juli 2010

Lika underbart idag!



Aaa... vädret visade inga tendenser på varken åska eller regn! SKÖNT! Jag vill ha SOL! det är ju helt fantastiskt vilken sommar vi har! Förstår att många har det jobbigt. Men kan man hänga vid stranden så är det ju underbart! Då kan man ju svalka sej hela tiden.
Tyvärr är algerna på väg mot ön, men då har vi ju sjöar och kalkbrott att bada i. Dom är tyvärr inte lika svalkande, eftersom dom hunnit bli väldigt varma. Men då får man lägga sej i skuggan när man kommer upp från vattnet.
Inez verkar inte ha problem med värmen heller. Det enda hon blir sur över e att åka bil, innan Ac:n hunnit "komma igång", vilket går ganska snabbt i vår nya bil.

Idag vart det dock inget bad, utan, jag sydde lite å sen åkte vi till en babysimskompis å lämnade två solfiltar. Passade åxå på att Buzza då.

Till middag åt vi grillat. Det var ett tag sen vi åt "mat". Man tappar ju aptiten å vill bara mumsa kall mat. Mycket sallad å sånt har det vart på sistone.

Sen tog jag mej en tur med Thrust. Han fic jobba ganska hårt idag. Plus att jag "tvingade" honom att göra lite läskiga saker. Vi red först förbi en åker som hade bevattning. Läskigt med läckande rör som låter å sprutar. Dessutom en stoooooor mojäng som den jättetjocka sangen e rullad på. Å till slut själva vattenspridaren. Allt gick. Å han fick mycket beröm! Han va väldigt duktig! Man känner att han litar på mej mycket mer nu för tiden. Det är skönt!

















Nä, nu ska ja nog sova. Ganska tidigt för att vara jag!
Natti natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar