söndag 25 juli 2010

Kasse full med post.


Imorn kommer killarna hem! =) Ska bli mysigt att få sniffa på dom igen!
Jag har passat på att stöda deras rum. Å även denna gången slängde jag massor! ;) Schhh... det får ni inte säjatill dom.
Jag har tvättat kuddar, täcken, ja allt. Rummet är sanerat! ;)
Imorgon ska jag damsuga å torka golvet.
När jag ändå åker in till stan ska ja posta massa solfiltar (oj, va ovanlig va?) å klänningen som jag såg ut som Tingeling i. Sen e det lite andra saker som ska iväg. Jag e en stammis hos posten. Tror att många faktiskt inte använder sej av posten idag. Det finns ju smidigare sätt om man säjer så.
Jag har goda erfarenheter av posten.
Aaa... förutom våran bervbärare som e en sur gubbe.









Om jag postar innan 18 (bara ett ställe som dom tömmer 18) så hinner posten iväg med flyget. Det går runt 22 tiden. Nästa dag brukar folk ha sin post. Tom i Umeå! Det tycker jag e bra jobbat! Antar att det händer en hel del under natten. Men ändå!
När askan var så tog det längre tid, men det kan man förstå. Sen har en solfilt kommit bort. Men det hade med att den nya ägaren råkade skriva 11, istället för 113 på sin adress. Den bör komma tillbax till mej eftersom jag har skrivit avs. Vi får se. Inte lätt för alla sommararbetare att hitta, å veta vad dom ska göra. Tjejen fick en ny solfilt.
Men det allra roligaste med posten, är när jag får begagnade IKEA kataloger! =D
Bästa frugan brukar skicka dom till mej med massa kommentarer i! Jag älskar det! Det har hänt att jag skickat tillbax den med mina kommentarer. Vårt lilla sätt att titta tillsammans!

Imorn ska ja hämta ut Po.P paketet! =)
Tjohoooo... va kuuul!

Naj, njo blir det sove. ;)
Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar