måndag 19 juli 2010

Bigarråer från snälla Kjell.

Kjell kom förbi när jag städade vinden å banka på.
Gissa va han hade!? =) En hel big pack låda med Bigarråer! Mumma, säjjer jag! Dom är såklart från hans egen trädgård å e underbart goda!
Vi får gå över med plommon sen när dom e klara, för det verkar bli massor! =)


Idag var jag å maken i stan (med Inez såklart). Vi skulle kika på en dator till honom, eftersom hans pajjat. Sen passade jag på att springa förbi Babyproffsen, för att lämna räkningen för de sista lasset jag sydde åt dem. Fick en ny beställning när jag var där på ytterligare 10 st.
Då e jag uppe i 35 st solfiltar till babyproffsen. =) Kulit!

Efter det kikade vi in på Guldfynd å köpte ett litet armband till prinsessan. Ett i silver och med massa hjärtan i rosa, cerise och lila. Har länge tänkt köpa något, men har bara inte hunnit.
Se va sött det är på hennes söta lilla arm!
<3
Nu ska vi kika klart på filmen som vi har pausat. Vi började prata oferter mitt i filmen... Haha... =) aaa... det är inte lätt! Men snart har vi bestämt oss å då börjar bygget med en flytt in till gästhuset. Tur att vi har det. Annars hade det blivit lite jobbigt, eftersom taket ska bort helt på ett ställe, där vi ska bygga ut. Ni som vet hur det ser ut,så ska det bli rum ovanför kökets "nya" del. Dvs, vårt sovrum och det nuvarande badrummet kommer bli dubbelt så stort och utan snedtak. Gigga EN gång vad jag ska sätta in i sovrummet då!!!??? =D GARDEROOOOOOBER! =) OCH foton! Inget man tänker på när man inte har snedtak själv, men man kan faktiskt inte göra ett smack med snedtak. Jag som tyckte det var så sött med just snedtak, hatar det idag. *Blääää*

Nu film tajm.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar